Translate

Om oss

Jesper och Tore, vi är två barndomsvänner från Växjö som under 2010-2018 bloggat om sina liv på Bloggplatsen, och sedan 2019 på Blogger (Blogspot). Gemensamt har vi ett intresse för multimedia och särskilt att fotografera och filma. Vi har även bowlat ihop och gått i samma klass på högstadiet. Under åren har vi sedan valt två olika inriktningar i livet. Tore har studerat till fritidsledare och sedan arbetat med barn och ungdomar i Ronneby. Jesper har valt fortsatta studier inom humaniora på universitetsnivå.

Nyheter för kommande inlägg!


Hitta något du söker efter

onsdag 7 augusti 2019

En kväll med kusiner

Dagen bjöd på lite roliga händelser ändå. Förutom att jag hann få en hel del skrivet, besökte jag också min kusin och hans sambo. De har bott i Växjö i över ett år och jag har ännu inte hälsat på dem. Det är nästan lite skamligt kan jag känna och det finns ingenting som rättfärdigar det hela. Men nu har jag äntligen fått se deras lägenhet, och det gladde oss alla.

Jag fick även träffa ytterligare en kusin som dök upp som en liten överraskning. Kvällen har därför bjudit på många skratt, men också några allvarliga samtal. Det är med detta i färskt minne som jag nu lägger mig ner för att försöka somna. I morgon är det dags att resa igen, åtminstone över dagen.

/Jesper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar