Translate

Om oss

Jesper och Tore, vi är två barndomsvänner från Växjö som under 2010-2018 bloggat om sina liv på Bloggplatsen, och sedan 2019 på Blogger (Blogspot). Gemensamt har vi ett intresse för multimedia och särskilt att fotografera och filma. Vi har även bowlat ihop och gått i samma klass på högstadiet. Under åren har vi sedan valt två olika inriktningar i livet. Tore har studerat till fritidsledare och sedan arbetat med barn och ungdomar i Ronneby. Jesper har valt fortsatta studier inom humaniora på universitetsnivå.

Nyheter för kommande inlägg!


Hitta något du söker efter

fredag 22 november 2019

Förberedelser inför advent

Jag tycker nästan det är skrämmande hur fort veckorna går nuförtiden. Allt går verkligen i ett med alla seminarier och all tillhörande läsning. Den här veckan har fokus hamnat på att diskutera vikten av ett, två eller flera kön och skogens idéhistoriska användningsområden.


Jämsides med det har jag bakat inför första advent då släkten kommer på besök för att fira min tjugofemårsdag. Själv är jag bortrest när jag väl fyller, så vi skjuter lite på det hela. Att förlägga det till advent gör mig å andra sidan inget eftersom jag föddes på första advent det året. Men då måste allt vara klart, så jag får sluta skriva nu och fortsätta med det jag håller på med.

Vill passa på att önska alla våra läsare en trevlig helg!

/Jesper  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar