Translate

Om oss

Jesper och Tore, vi är två barndomsvänner från Växjö som under 2010-2018 bloggat om sina liv på Bloggplatsen, och sedan 2019 på Blogger (Blogspot). Gemensamt har vi ett intresse för multimedia och särskilt att fotografera och filma. Vi har även bowlat ihop och gått i samma klass på högstadiet. Under åren har vi sedan valt två olika inriktningar i livet. Tore har studerat till fritidsledare och sedan arbetat med barn och ungdomar i Ronneby. Jesper har valt fortsatta studier inom humaniora på universitetsnivå.

Nyheter för kommande inlägg!


Hitta något du söker efter

söndag 3 februari 2019

Melodifestivalen 2019

Godnatt på er allesammans !

Första deltävlingen av årets Melodifestival gick igår av stapeln.
Det var, i min smak, inge starkt startfält alls och jag vad mycket besviken på några artister som tidigare år varit starka och stora favoriter hos mig.
Jag skickade ut min vanliga enkät och 11 st svar kom tillbaka och därmed tittarnas dom för de som röstade.

De två stycken med högst poäng i h dessutom väldigt nära varandra vad Viktoria och Anna.

Viktoria: 61 poäng

Anna:  66 poäng

Ni kommer på söndag att få se bilder med, just nu kan jag inte lägga in dem.

Mvh/T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar