Translate

Om oss

Jesper och Tore, vi är två barndomsvänner från Växjö som under 2010-2018 bloggat om sina liv på Bloggplatsen, och sedan 2019 på Blogger (Blogspot). Gemensamt har vi ett intresse för multimedia och särskilt att fotografera och filma. Vi har även bowlat ihop och gått i samma klass på högstadiet. Under åren har vi sedan valt två olika inriktningar i livet. Tore har studerat till fritidsledare och sedan arbetat med barn och ungdomar i Ronneby. Jesper har valt fortsatta studier inom humaniora på universitetsnivå.

Nyheter för kommande inlägg!


Hitta något du söker efter

lördag 23 februari 2019

Sjukdom sätter käppar i hjulet

Oj oj oj … någon vidare konsultering har det dessvärre inte blivit då jag drabbats av kraftig feber och tyngande huvudvärk. I tre dagar har jag knappt kunnat göra någonting utan bara legat och sovit. Det är extremt ovanligt i mitt fall och att jag är uttråkad är en underdrift. Dessutom stressar det mig en aning att jag blir sjuk i dessa tider. Visserligen är det aldrig lägligt att vara sjuk, men just nu är det inte alls lägligt. I skrivande stund kan jag ändå glädja er att jag mår lite bättre och kan nog börja jobba framåt eftermiddagen. Det vore högst uppskattat eftersom det är mycket som ska läsas igenom.

Hoppas ni andra mår betydligt bättre. Kram!

/Jesper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar