Translate

Om oss

Jesper och Tore, vi är två barndomsvänner från Växjö som under 2010-2018 bloggat om sina liv på Bloggplatsen, och sedan 2019 på Blogger (Blogspot). Gemensamt har vi ett intresse för multimedia och särskilt att fotografera och filma. Vi har även bowlat ihop och gått i samma klass på högstadiet. Under åren har vi sedan valt två olika inriktningar i livet. Tore har studerat till fritidsledare och sedan arbetat med barn och ungdomar i Ronneby. Jesper har valt fortsatta studier inom humaniora på universitetsnivå.

Nyheter för kommande inlägg!


Hitta något du söker efter

måndag 29 april 2019

En angenäm hotellvistelse i sin egen stad

Vad gör man när man vill träffa någon för lite mys, men båda fortfarande bor hemma? Jo, man tar in på hotell såklart ;) Och det var precis vad vi gjorde i går, vilket minsann var ett trevligt inslag. Det hör ju inte till vanligheterna för mig att bo på hotell, och inte lär det bli en vana heller för den delen, men ibland måste man våga kasta sig ut. Det hela blev också ett spännande äventyr på något sätt, och jag hoppas han kände samma sak som jag. Märkligt dock att ta in på hotell i sin egen stad, men men ...

Ett nästan helt dygn fick vi tillsammans, och det var välbehövligt för mig. Alla behöver vi ju lite närhet och värme då och då. Just det här att hålla om någon har jag saknat mycket den här månaden. Så jag är mycket nöjd över att jag tog mig tid för det här. Med nyvunna krafter är det nu hög tid att ge järnet med uppsatsen och två kommande essäer. Önska mig lycka till!

/Jesper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar