Translate

Om oss

Jesper och Tore, vi är två barndomsvänner från Växjö som under 2010-2018 bloggat om sina liv på Bloggplatsen, och sedan 2019 på Blogger (Blogspot). Gemensamt har vi ett intresse för multimedia och särskilt att fotografera och filma. Vi har även bowlat ihop och gått i samma klass på högstadiet. Under åren har vi sedan valt två olika inriktningar i livet. Tore har studerat till fritidsledare och sedan arbetat med barn och ungdomar i Ronneby. Jesper har valt fortsatta studier inom humaniora på universitetsnivå.

Nyheter för kommande inlägg!


Hitta något du söker efter

lördag 20 juli 2019

Minigolf med vinst!

Tjenare på er!

Under dagen har jag varit på dop. Ett riktigt fint dop då en kompis barn döptes i Ronneby.

Senare efter fest och allt så tog jag och Hannes och drog iväg för en sväng minigolf.
Vi tyckte båda att banorna var alldeles för svåra och tråkiga så efter 18 hål och över 77 poäng så var spelet slut och jag stod denna gången som vinnare.

Om jag ska jämföra dessa banor mot de som jag och Alexander körde på i Tyskland så ska jag säga att Brunnsbadets minigolf har en del uppgraderingar att göra för att få dem roliga och ett mer varierat spel.


Ha en fortsatt bra dag på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar