Translate

Om oss

Jesper och Tore, vi är två barndomsvänner från Växjö som under 2010-2018 bloggat om sina liv på Bloggplatsen, och sedan 2019 på Blogger (Blogspot). Gemensamt har vi ett intresse för multimedia och särskilt att fotografera och filma. Vi har även bowlat ihop och gått i samma klass på högstadiet. Under åren har vi sedan valt två olika inriktningar i livet. Tore har studerat till fritidsledare och sedan arbetat med barn och ungdomar i Ronneby. Jesper har valt fortsatta studier inom humaniora på universitetsnivå.

Nyheter för kommande inlägg!


Hitta något du söker efter

onsdag 24 juli 2019

Onsdag!

Tjenare!

Idag väntar ett musikQuiz senare under eftermiddagen/kvällen.

Hoppas att det är ett quiz med musik som man kan!😁

Hoppas allt är bra med er sen sist. Hunnit med en hel del under gårdagen, städning av nästan hela lägenheten samt beställt nytt pass och id och polisen. Bara en vecka ungefär innan jag äntligen kan få hämta det.

Under veckan som jag och Alexander var i Tyskland så hade jag ju endast mitt id som var giltigt, klumpigt nog hade passet gått ut, så så kan det gå😛

Ha nu en fortsatt bra förmiddag och dag.

Tipsa gärna mig och J om vad ni vill se för typer av filmer här på bloggen. 
Sketcher, filmrecensioner, filmer där vi lagar mat tillsammans??? Finns mängder av saker, vi vill bara höra vad ni vill se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar