Translate

Om oss

Jesper och Tore, vi är två barndomsvänner från Växjö som under 2010-2018 bloggat om sina liv på Bloggplatsen, och sedan 2019 på Blogger (Blogspot). Gemensamt har vi ett intresse för multimedia och särskilt att fotografera och filma. Vi har även bowlat ihop och gått i samma klass på högstadiet. Under åren har vi sedan valt två olika inriktningar i livet. Tore har studerat till fritidsledare och sedan arbetat med barn och ungdomar i Ronneby. Jesper har valt fortsatta studier inom humaniora på universitetsnivå.

Nyheter för kommande inlägg!


Hitta något du söker efter

torsdag 10 januari 2019

Dagens skämt

Tjenare på er!

Måste börja med att berätta om dagens skämt från några av barnen på fritids.

Fråga mig hur länge jag har jobbar på MC, sa de. Okej sa jag, hur länge har du jobbat på MC..?

Jag är ny(burgare) 😂

Det var dagens bästa skämt och den kommer jag komma ihåg ett bra dag.

Snacka om rörig dag igår.... Skulle hem, tog in på Thai och skaffade lite att käka där. Åkte hem och skulle äta..  nej då skulle jag på något planeringsmöte inför ett disco och efter det... ja då fick jag åka hem till en annan direkt efter och hjälpa honom med sin dator som hade fått en lunginflammation typ...

Jag kom hem ca kl 2 på natten och kunde tillslut äta lite mat.

Snacka om rörig dag, men idag var det lite, lite lugnare i alla fall. Nu följer ett annat skypemöte-
Ha det gött med er!



MVH/T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar