Translate

Om oss

Jesper och Tore, vi är två barndomsvänner från Växjö som under 2010-2018 bloggat om sina liv på Bloggplatsen, och sedan 2019 på Blogger (Blogspot). Gemensamt har vi ett intresse för multimedia och särskilt att fotografera och filma. Vi har även bowlat ihop och gått i samma klass på högstadiet. Under åren har vi sedan valt två olika inriktningar i livet. Tore har studerat till fritidsledare och sedan arbetat med barn och ungdomar i Ronneby. Jesper har valt fortsatta studier inom humaniora på universitetsnivå.

Nyheter för kommande inlägg!


Hitta något du söker efter

fredag 4 januari 2019

En nyklippt kille



Äntligen blev jag av med stora delar av det här håret! Den här gången hann det aldrig bli så långt. Annars brukar jag ha en tendens att vänta in i det sista så att jag mer eller mindre tvingas klippa mig för att håret blir så tjockt. Problemet är alltså inte direkt längden utan tjockleken.

Med ny lyster i håret har jag ägnat dagen åt städning och diverse annat arbete. Jag upptäckte bland annat att jag hade filmer i byrån som inte var katalogiserade (ja, jag har en egen katalog över både mina böcker och filmer). Det måste jag med andra ord åtgärda snabbt, haha!

Förhoppningsvis hinner jag även med lite läsning innan jag lägger mig. Hoppas alla haft en bra vecka och kan se fram emot en skön helg och trettondagsafton. Själv ska jag njuta i fulla drag. Kram!

/Jesper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar