Translate

Om oss

Jesper och Tore, vi är två barndomsvänner från Växjö som under 2010-2018 bloggat om sina liv på Bloggplatsen, och sedan 2019 på Blogger (Blogspot). Gemensamt har vi ett intresse för multimedia och särskilt att fotografera och filma. Vi har även bowlat ihop och gått i samma klass på högstadiet. Under åren har vi sedan valt två olika inriktningar i livet. Tore har studerat till fritidsledare och sedan arbetat med barn och ungdomar i Ronneby. Jesper har valt fortsatta studier inom humaniora på universitetsnivå.

Nyheter för kommande inlägg!


Hitta något du söker efter

måndag 22 april 2019

En doft av nygrillat

Jag tror nästan jag skulle vilja påstå att sommaren är här! Åtminstone har helgens värme vilselett mig till att tro det. Under kvällen har dessutom en doft av nygrillat spridit sig över grannkvarteret vilket varit helt underbart. Själv har jag dock inte grillat, men solat har jag gjort (även om det inte blev långvarigt). Jag har tillika tagit mig ut i spåret och fått mig en ordentlig promenad. Även denna gång fick jag sällskap av en kär vän.

I övrigt har jag varit försjunken i mina Revolttidningar och kommit en riktigt bra bit om jag får säga det själv. Jag och mamma har också haft påskfirande så det stått härliga till. I två dagar har vi avnjutit påskbordets läckerheter och i går hade vi en spelkväll tillsammans. Det var något utöver det vanliga.

Hoppas ni alla har det riktigt gött i värmen! Kram på er!

/Jesper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar