Translate

Om oss

Jesper och Tore, vi är två barndomsvänner från Växjö som under 2010-2018 bloggat om sina liv på Bloggplatsen, och sedan 2019 på Blogger (Blogspot). Gemensamt har vi ett intresse för multimedia och särskilt att fotografera och filma. Vi har även bowlat ihop och gått i samma klass på högstadiet. Under åren har vi sedan valt två olika inriktningar i livet. Tore har studerat till fritidsledare och sedan arbetat med barn och ungdomar i Ronneby. Jesper har valt fortsatta studier inom humaniora på universitetsnivå.

Nyheter för kommande inlägg!


Hitta något du söker efter

måndag 27 januari 2020

Att få sitt eget porträtt



Tänk vilket privilegium det är att få bli avporträtterad på det här sättet av en människa man älskar och håller av. Jag saknar egentligen ord för att tillräckligt beskriva min tacksamhet och stolthet över den tid och kraft han lägger ner på att teckna av mig. Han är mycket skicklig Filip och har gjort enastående saker, och har såvitt jag förstår uppdrag så det räcker över ett år framåt och mer därtill. Och så lägger han ner extra tid på lilla mig. Det är en stor ära! Jag älskar verkligen den mannen, det han gör och den känsla och lust för kreativitet som vi delar tillsammans. Guld värt!

/Jesper  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar